Serwis i montaż
PROFESJONALNY PRZEGLĄD URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Zauważyłeś wyciek z Twojej miski ceramicznej, lub zbiornik ciągle się napełnia wodą i nie zamyka dopływu? Ta usługa jest dla Ciebie.
Zgłoś nam to zdarzenie a my dojedziemy i rozwiążemy tą sytuację.
W cenie usługi jest dojazd do klienta (do 20km od miejsca naszego serwisu w Kałęczynie) diagnoza zgłoszonego problemu kanałem mailowym lub telefonicznym. Wycena naprawy lub naprawa jeśli nie wymaga to zamówienia, zakupu części.
Zadzwoń do naszego konsultanta i dowiedz się więcej.
Montujemy wszystkie nasze produkty, pomożemy też w innych.
Kupiłeś nową wannę, prysznic lub baterię i masz problemy z instalacją? Nic nie szkodzi. Skontaktuj się z naszym zespołem doświadczonych techników, którzy mogą pomóc w instalacji produktów.
Dział serwisu
tel.: +48 22 755 40 32; +48 22 755 40 33
e-mail: serwis@ravak.pl
Produkty sanitarne
Nasz klient jest dla nas partnerem przez całe życie produktu. Poczuwamy się do odpowiedzialności i oferujemy obsługę klienta, usługę zwymiarowania łazienki pod montaż nowego produktu, samą instalację oraz w razie potrzeby wymianę części zamiennych. W przypadku produktów nietypowych, drzwi lub parawanów nawannowych oferujemy możliwość zamówienia usługi precyzyjnego zwymiarowania, doboru produktów i instalacji we wskazanym przez klienta miejscu.
Baterie łazienkowe
Potrzebujesz pomocy z instalacją baterii łazienkowej? Skorzystaj z pomocy serwisu RAVAK. W przypadku jakichkolwiek problemów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wypełnij formularz reklamacyjny. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Serwisu skontaktuje się z Tobą i przekaże wszystkie niezbędne informacje oraz zaproponuje termin realizacji zgłoszenia.
Części zamienne
Niektóre elementy w produktach sanitarnych w wyniku normalnego użytkowania ulegają naturalnemu zużyciu. Jeśli chcesz, aby Twój produkt działał niezawodnie przez długie lata zadbaj o pełną jego funkcjonalność i skorzystaj z oferty części zamiennych RAVAK. Skorzystaj z formularza i zamów części zamienne szybko i wygodnie. Kontakt w sprawie realizacji zamówień części zamiennych: artur.sliwinski@ravak.com
Gwarancja
Zakup wyposażenia łazienkowego jest dużą inwestycją. Kupując produkty RAVAK masz pewność, że zyskujesz trwały produkt o wysokiej jakości. Wiele z naszych produktów ma przedłużoną gwarancję do 5 lub 10 lat, a odpływy liniowe ze stali nierdzewnej objęte są nawet 25-letnią gwarancją.
Więcej informacji na temat gwarancji znajdziesz w naszej karcie gwarancyjnej.