Instagram Pinterest Youtube LinkedIn

Serwis

Gwarancja na produkty RAVAK

Kupującemu przysługuje 2 lata gwarancji na zakupione produkty RAVAK. Okres gwarancji liczony jest od momentu otrzymania przez nabywcę produktów, oznaczony w karcie gwarancyjnej jako data zakupu lub uruchomienia produktu przez certyfikowaną jednostkę (jeśli zostanie zrealizowany w ciągu trzech dni od daty otrzymania produktu). Do okresu gwarancji nie wlicza się czasu od złożenia reklamacji do momentu odebrania produktu po naprawie gwarancyjnej.

Produkty RAVAK spełniają najwyższe wymagania dotyczące jakości,
dlatego wybrane produkty objęte są
DARMOWĄ PRZEDŁUŻONA GWARNACJĄ!

Wanny

10 lat gwarancji na wszystkie wanny. Warunkiem przedłużonej gwarancji jest instalacja wanny zgodnie z instrukcją montażu na oryginalnym stelażu zalecanym do danego typu wanny przez RAVAK. Panele City & City Slim posiadają 5-letnią gwarancję.
Wannowe komplety opływowe objęte są 3-letnią gwarancją.

Kabiny prysznicowe i drzwi prysznicowe 

Wszystkie kabiny i drzwi prysznicowe objęte są 5 - letnią gwarancją (dostępna od 1.1.2019). Rozwiązanie techniczne AntiBlock (przesuwny system zamykania i otwierania drzwi) objęte jest 10 letnią gwarancją. Żywotność systemu AntiBlock została obliczona w testach na minimum 30 lat , tj. 1 000 000 otwarć.

Siedziska prysznicowe 

Wszystkie siedziska prysznicowe OVO Chrome i OVO II objęte są 10-letnią gwarancją (dostępna od 1.8.2020)

Brodziki prysznicowe

Wszystkie brodziki prysznicowe z konglomeratu objęte są gwarancją 5 lat (dostępna od 1.1.2017).
Na syfony oferujemy 3 lata gwarancji.

Siedziska prysznicowe

Na wszystkie siedziska prysznicowe Chrome i OVO II zapewniamy 10-letnią gwarancję(platné od 1.6.2020).

Odpływy liniowe i kratki

W przypadku odpływów liniowych zabudowane części mają 25 lat gwarancji, natomiast zdejmowane elementy odpływu liniowego nierdzewnego 3 lata. Odpływ liniowy z tworzywa i kratka odpływowa objęte są 6-letnią gwarancją. Elementy wymienne mają 3 lata gwarancji.

Umywalki

Na wszystkie umywalki zapewniamy 5-letnią gwarancję (ważne od 01.03.2021). Akcesoria do umywalek (korki i syfonu) mają gwarancję 3 lata.

Meble łazienkowe

Na wszystkie meble łazienkowe zapewniamy 5 lat gwarancji. 

Baterie łazienkowe

Wszystkie baterie łazienkowe* objęte są przedłużoną 5-letnią gwarancją.  

Kaseta R-box do baterii podtynkowej* objęta jest przedłużoną 10-letnią gwarancją.
Akcesoria łazienkowe objęte są przedłużoną 5-letnią gwarancją.
Pięcioletnia gwarancja nie dotyczy dodatków do baterii, które objęte są standardową 24-miesięczną gwarancją.

*Warunkiem ważności przedłużonej gwarancji na baterie jest zastosowanie siatek ochronnych na wlocie wody do kranu w celu wyłapania brudu z rur oraz zastosowanie urządzeń filtrujących wodę przy wejściu do mieszkania/domu min. 200 μm. Zalecana maksymalna temperatura pracy na wlocie do kranu to 65°C. Zalecane maksymalne ciśnienie robocze na wlocie do kranu to 0,5 MPa.

WC i bidety

Na miski WC i bidety udzielamy 10-letniej gwarancji (dostępna od 1.1.2019). Akcesoria sanitarne (deski i przyciski spłukujące) objęte są 3-letnią gwarancją.

WC moduły

Dla modułów WC i bidetowych (zabudowane części) udzielamy 10-letniej gwarancji. Elementy wymienne modułu mają 3 lata gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje:

  • wad wynikających z nieprofesjonalnej instalacji wykonanej niezgodnie z instrukcją montażu i przygotowaniem budowlanym
  • wad spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub konserwacją, użyciem nieodpowiednich środków np. z dodatkiem piasku lub substancji ściernych
  • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem lub zaniechaniem działania przez użytkownika, np. pęknięcia, otarcia, zarysowania, wygięcia itp
  • wad spowodowanych używaniem produktu poza obszarem łazienki w nieodpowiednich lub ekstremalnych warunkach (np. w saunie, na zewnątrz itp.)
  • uszkodzeń wynikłych wskutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie
  • celowego uszkodzenia produktu, w tym wadliwie wykonanych czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonywania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie
  • elementów ulegających naturalnemu zużyciu, np.: uszczelki, elementy ślizgowe, itp.
  • żarówek i bezpieczników w systemach oświetlenia łazienkowego
  • wytrącania się osadów z wody np. „kamienia wodnego”
  • wad, w przypadku których kupujący został pisemnie powiadomiony na piśmie i za które udzielono rabatu od ceny zakupu.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Reklamacje lub w Warunkach handlowych.

Karta gwarancyjna

Warunkiem gwarancji jest zachowana ważna karta gwarancyjna oraz czytelny dowód zakupu. Wraz z produktem otrzymasz niewypełnioną kartę gwarancyjną jeśli nie zostanie dołączona, dokumentem potwierdzającym gwarancję jest faktura.

Chętnie potwierdzimy kartę gwarancyjną w salonach firmowych RAVAK, wystarczy przedłożyć czytelny dokument zakupu lub jego kopie. Kartę gwarancyjną możesz również wysłać pocztą wraz z kopią dowodu zakupu na adresu:

RAVAK Polska S.A.

Ul. Radziejowicka 124, Kałęczyn
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Potwierdzoną kartę gwarancyjną odeślemy na adres przez Ciebie wskazany.

Karty gwarancyjnej nie potwierdzamy natychmiast,
dając Ci czas na skontrolowanie i przetestowanie produktu.

100% gwarancja zwrotu pieniędzy

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu w naszym sklepie internetowym, odeślij go w ciągu 14 dni a my zwrócimy Ci pieniądze. Zobacz Warunki odstąpienia od umowy.