Serwis i montaż
PROFESJONALNY PRZEGLĄD URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Zauważyłeś wyciek z Twojej miski ceramicznej, lub zbiornik ciągle się napełnia wodą i nie zamyka dopływu? Ta usługa jest dla Ciebie.
Zgłoś nam to zdarzenie a my dojedziemy i rozwiążemy tą sytuację.
W cenie usługi jest dojazd do klienta (do 20km od miejsca naszego serwisu w Kałęczynie) diagnoza zgłoszonego problemu kanałem mailowym lub telefonicznym. Wycena naprawy lub naprawa jeśli nie wymaga to zamówienia, zakupu części.
Zadzwoń do naszego konsultanta i dowiedz się więcej.
Montujemy wszystkie nasze produkty, pomożemy też w innych.
Kupiłeś nową wannę, prysznic lub baterię i masz problemy z instalacją? Nic nie szkodzi. Skontaktuj się z naszym zespołem doświadczonych techników, którzy mogą pomóc w instalacji produktów.
Profesjonalny montaż znacząco wpływa na funkcjonalność produktu, bezpieczeństwo użytkowania i zadowolenie.
W związku z tym oferujemy:
- Profesjonalny montaż gwarantujący zachowanie pełnej funkcjonalności produktów
- Doradztwo techniczne
- Naprawy pogwarancyjne
- Dokonanie zwymiarowania pod zamówienie nietypowych produktów
- Instalację wanien z systemem hydromasażu
Montaż produktów zakupionych przez e-shop RAVAK.
Przy zakupie produktów przez oficjalny sklep internetowy RAVAK i spełnieniu określonych w Regulaminie warunków klientowi przysługuje prawo do bezpłatnego transportu oraz 20% rabatu na usługę montażową zakupionych produktów (szczegóły poniżej).
Specjalna oferta rabatowa:
Przy złożeniu i opłaceniu zamówienia przez oficjalny sklep internetowy RAVAK na kwotę powyżej 2999 PLN brutto zyskujesz bezpłatną dostawę produktów i 20% rabat na usługę montażową certyfikowanym serwisem RAVAK*.
Warunki montażu:
- Montaż Towarów jest możliwy tylko w przypadku zakończenia prac budowlanych.
- Montaż Towarów przez Serwis RAVAK nie obejmuje prac budowlanych, hydraulicznych i porządkowych dotyczących innych rzemiosł
- W przypadku braku możliwości instalacji lub innych barier budowlanych Kupujący zostanie obciążony kosztami przyjazdu i konsultacji.
Termin montażu zostanie uzgodniony po przyjęciu zamówienia do realizacji, ale nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty dokonania transakcji.
Usługa montażowa zawiera:
- Kontrolę warunków i gotowości do montażu
- Dostawę i montaż zgodnie z warunkami określonymi niniejszym Regulaminie
- Rozpakowanie Towaru
- Usunięcie opakowania
- Instalację Towaru w wyznaczonym miejscu (przy założeniu wykonania łazienki z użyciem standardowych materiałów - glazura , terakota)
- Podłączenie do istniejącej kanalizacji wykonanej zgodnie z warunkami przyłącza.
- Podłączenie do istniejącej instalacji wodnej wykonanej zgodnie z warunkami przyłącza
- Uszczelnienie Towaru na łączeniu ze ścianą zgodnie z instrukcją montażu za pomocą silikonu lub listew maskujących (koszty dodatkowych materiałów montażowych nie będących częścią produktu ponosi Kupujący)
- Przekazanie Protokołu z prac montażowych
- Udzielenie informacji o podstawowych funkcjach Towaru i jego prawidłowej konserwacji.
W przypadku podjęcia wątpliwości przez ekipę serwisową Sprzedającego co do stanu instalacji elektrycznej znajdującej się w bliskiej odległości od miejsca montażu, Sprzedający ma prawo zażądać potwierdzenia prawidłowego przygotowania instalacji elektrycznej przez osobę uprawnioną.
Usługa montażowa nie obejmuje:
- Zapewnienia materiałów instalacyjnych, które nie zostały zamówione dodatkowo (silikon, listwy maskujące, elastyczne wężyki przyłączeniowe, rury kanalizacyjne, itp).
- Prac nie związanych z koniecznością zastosowania specjalistycznych narzędzi np. wiercenie w spiekach ceramicznych, gresach, szkle, wycinania dekorów, itp.
Przy zamówieniu powyżej 2999 PLN brutto bezpłatna dostawa produktów i 20% rabat na usługę montażową certyfikowanym serwisem RAVAK.
W przypadku zamówienia poniżej 2999 PLN brutto i jednoczesnym zamówieniu montażu w cenach standardowych towar zostanie dostarczony bezpłatnie przez serwis RAVAK.
Zobacz aktualny cennik montażu.
* Promocja dotyczy tylko nowych produktów RAVAK i nie obejmuje produktów z wyprzedaży.